Löparyra i snöyra

Yes. Det är så som jag tillbringat den senaste timmen. genom att vara ute och springa i ett galet snöfall. Och - fantastiskt! Hehe. Låter kanske lite galen (hörde en kille som: TRÄNA? Nu? Fan LIVSFARLIGT!)...kände för att vända mig om och le och säga NO! Det är crazy underbart. Men kände ändå att det kanske inte skulle vara så populärt :) Blev dock ganska lugnt. Ja, svårt att inte ta det så lugnt. Vilket var ganska bra med tanke på att själva tanken var en lugn runda. Mina små knän och benhinnor säger så. Lyckades faktiskt hitta bra motstånd även igår på spinningen! Minskade motståndet och lät benen spinna på snabbare istället!
Annars har det varit en lång jobbdag - drygt nio timmar. Men det gick faktiskt hur snabbt som helst! Vissa stressfaktorer, vissa mysiga pyssliga stunder. Och träffade en gammal vän som jag inte sett på HUR länge som helst. Därför gillas detta jobb. Man träffar på så många olika människor. Okej, en anledning till varför man ibland också känner för att gå och dunka huvudet i en vägg - och den anledningen kallas också människor. Men det goda uppväger det dåliga. Ibland. Okej. Nu!
Men en lång dag och ändå är jag fylld till bredden av energi! Känner mig lite pysslig! Julkänsla finns kanske i någon vrå? Igår efter spinning och snabb dusch och matlagning hemma anlände jag till Helly och träffade company. Kom precis i rätt tajming. Hehe - lussebullar med massa mandelmassa togs precis ut ur ugnen! Te och bullar i massvis. Tjatter med fina vänner i massvis. Inte en helt fel tisdagskväll:)
Men kanske blir det lite juligt pyssel hemma ikväll? Typ sätta i nejlikor i apelsiner. Låter ganska lagom. Men först ska jag tina upp mig själv i duschen!
Dagens frukost tillsammans med adventsljusstaken...









Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha det borde helena höra, "helly och company" ochinte tvärt om ;) ta det försiktigt med träningen så du inte sliter dig jälv i stycken maria! vill ha en hel och mysig maria i sthlm :)

2009-12-16 @ 23:36:13
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0