lille-julafton

More pics från julbak. Och nu ska jag sätta igång och göra mozartskulor :) Mums värre kan man lugnt påstå!
Oh my. Är ganska matt just nu. Precis tagit en vaaarm dusch och ätit god mat med pappsen. Har jobbat idag - sista rycket innan jul och ja, det var lätt stressigt vissa stunder. Om man säger så. Men trodde nästan att det skulle vara lite mer extremt.
Körde en löparrunda imorrse :) Hihi - bäst! Kroppen ville springa av sig och sinnet längtade efter att kunna vila. Och vad är då bättre än en löprunda, som blev ca 9km, en tidig och snöig morgon. Finns inget bättre - det är mitt svar!
Men som sagt, nu är det julbak som gäller. Sedan ska en gran kläs. Och sedan blir det mys i soffan framför en film kanske? Och självklart med lussebullar, pepparkakokor och nygjorda mozartskulor :) Och imorgon är det julafton. Även fast jag absolut inte har fattat det. Nej, nu ska julstämmning skapas i detta hem - banne mig!

Kommentarer
Postat av: Jenna

God jul Maria! Hoppas du får et par riktigt härliga juldagar tillsammans med din nära och kära :)

2009-12-25 @ 10:06:24
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0