julspinning och julbak

på gång här hemma just nu...julbak! Pepparkakor och lussebullar är det som gäller ikväll!
En kväll i juligt tecken, kan man konstatera! Spinning inledde kvällen - roligt dunderpass. Sex spinningledare i tomtekläder och luciadräkter som höll låda och fick den fulla träningssalen att svettas och skratta då och då och spinna på till musik i julens tecken. Det kan inte bli annat än lyckat :)
Och julklapparna blev till slut klara! Efter mkt om och men dock. Alltid komplicerat...Men skönt att ha det klart. Skulle inte vara coolt att springa runt på julafton, då man jobbar imorrn.
Och nu ska lilla jag knyta mig. Sömnen ska prioriteras inatt. Vilket, måste erkännas, behövs till tusen!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh underbart med julig spinning :) För mig hinns det nog inte med ngn spinning i veckan. Men ngt kuligt pass innan några lediga juldagar blir det minsann imorgon!



Ja snögubben i fönstret gör en verkligen barnsligt glad :) Imorgon ska jag bygga en snögumma åt honom och en snölukta i ett annat fönster. Det var på tok för länge sedan som man lekte med snö!

2009-12-22 @ 23:19:16
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0