julkänslor

Kanske börjar dessa känslor faktiskt ta plats. I så fall är det inte helt fel. Efter en dag på stan med allt från trevlig lunch till fönstershopping och rekande inför julklappar. Föll för frestelsen på Ahlgrens choklad och köpte just choklad. Crazy good. Har precis sett Love Actually. Perfekt film för mycket. Bl.a. för att ge julkänslor. Choklad och en mysig film blev perfekta avslutningen på en bra kväll, vilken inleddes med fäktträning. Inte helt okej. Mina knän gör lite ont. Ska fixa stödstrumpa. Smörja in med iprensalva. Vägrar få problem. Accepteras inte. Så det är så!
Sitter och lyssnar på härlig musik och drömmer mig bort lite. Dagdrömmar och jag är en oslagbar kombination. Ibland. Ibland är det dock alldeles för svårt att återvända till verkligheten. Vad är verklighet blir då frågan... I alla fall. Måndagskväll och dagen har varit bra. Och det bästa är att även om det blir jobb i sex timmar imorrn så börjar jag först klockan tolv. Vilket gillas. Ska plöja igenom en bra bok nu. Chillidilla och njuta av en ledighetskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0