jag är en...

...tickande bomb. Förkylningsbomb typ. Vaknade imorrse och blev stressade för att jag vaknade en halvtimme för sent. Satte mig upp lite väl snabbt i sängen. Det var ingen höjdare. Lätt brutalt kändes det faktiskt. Och rent automatiskt gick jag ut på min morgonpromenad. Och kände - vad gör jag här? Jag låter som om jag har spenderat natten med en flaska whiskey och en ask cigarrer. Det känns som om jag har spenderat natten med en flaska whiskey och en ask cigarrer. Sjukling är jag idag och det är inte coolt.
Lyckades iaf ringa och sjukanmäla mig. Kände inte att jobb nio till sex var det som behövdes en dag som denna. Igår var inte najs och idag skulle varit ett helvete. Blä på det helt enkelt och glad är jag att jag kunde sjukanmäla mig!
Har för övrigt faktiskt konsumerat något på mellandagsrean - woho! Ja, ngt minimalt - en bh men alltid ngt :) Konsumtionsglada lilla jag säger iaf tummen upp!
Och nu ska jag återgå till min kopp te med honing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0