i'm free

Today: Dagens gröt gjordes på ett nytt sätt! Variation - gillas. Freebacos blandning med havre och råg, som blandades med torkade tranbär, kardemumma och en matsked lingonsylt. Sedan lades banan och mandlar och valnötter på gröten. Smakligt värre! :) Te, rostade mackor, några tidningar (ja, i detta hus är det inte bara en morgontidning...) och en radio. Trevligt värre. Efter en härlig morgonpromenix i snön är min morgon som gjord!
Är ledig idag. Skönt värre. Snart ska jag trippa in till staden och klippa luggen. Ska bli skönt att kunna se igen...Sen gäller det effektiv julklappshopping. Får se hur det går med det. Men måste bli klar med allt idag! I eftermiddag och kväll ska julbak även ske här hemma. Och ett spinningspass ska även det ske! Julspinning blir det. Ingen aning vad som väntar. Blir intressant att se helt enkelt!
Håller på att boka in en dag i huvudstaden. Har tre tidningar som skall ses. happy me :) Fick svar från den tredje igår. Hoppas på att det blir bra!

Kommentarer
Postat av: mikaela

wiiie hufvudstadsbesöket kommer bli topnotch! lätt att du ska komma til mitt lilla hus, tror inte det kommer vara så mycket att göra iordning, den är ju redan möblerad så det är bara mina kläder och lite prylar som ska läggas tillrätta, no worries! hur länge ska du stanna?

2009-12-22 @ 12:15:47
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0