gravöl eller champagne

Ikväll blir det gravvöl eller champagne. Om en timme är jag iväg.



Today: Laddning m. havre&qinoua gröt m. russinmix, kardemumma, banan och hasselnötter. Rostat bröd, te och blåbärssoppa.

På gång. Sammlar mig. Försöker trycka bort nervositeten.
Försöker tänka som innan man går upp på scen. Eller inför en tävling. Och inför en tävling behöver jag alltid en riktigt ordentlig uppvärmning innan jag går upp på pisten, annars stämmer inget. Och det kommer därför gå bra idag, för jag har ju min uppvärmnings-körning.
Det är bara att inse att man är nervös. Ta tre djupa andetag. Och fokusera.
Keep your eye on the road. Keep your eye on the goal. 

Och om det skiter sig. Då, ja då är det bara att göra om det. Inte svårare än så. 
Japp. Pepptalk med migsjälv var det här.  



Kommentarer
Postat av: mikaela

WHAAA! shit lycka till maria!!!

2009-12-01 @ 14:43:15
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: mikaela

GRATTIS MARIA!!!!! DU ÄR JU BÄST PÅ BILAR :D NU KAN DU JU BARA CRUZA RUNT I VÄRLDEN OCH KÄNNA DIG GRYM!!!!

2009-12-01 @ 15:42:54
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0