good day, good day

Juldagsfrukost och dagens to do: löpning, livet och choklad :) 
Godmorgon världen och god fortsättning på julen! Sitter och kastar förstulna blickar på fina julklappar och tänker på mysig gårdag! En julafton med familjen, med snö, med god mat och god choklad och goda kakor och fina klappar! En höjdare i julens tecken och jag kan inte annat än påstå mig mycket nöjd med även denna invigning på några härliga juldagar. För julen är ju inte slut - det nästan bästa är nu här! Dagar då man går runt och gör allt och inget, umgås med familj och vänner, läser böcker i massvis. Äter choklad. Är ute och springer i timmar...
Några dagars frid, det är vad det är! Och därför sitter jag fortfarande i myskläder. Varit ute på mysig morgonpromenad i snön - lugnt tvungen att passa på då det (we don't like...) har börjat regna! Inte okej - men en vit julafton fick vi iaf!
Och snart ska pappsen och jag ut och ha kvalitetstid på ett av de bästa sätten vi vet - ute i skryllespåren för härlig löpning. Och jag ska.....testa en liten julklapp. För vad fick lilla jag...oh! UNDERBARA Garmin. I mitt hjärta hehe :) Nu kan jag träna inför min halvmara även i huvudstaden :) Oh yes! Så, detta måste ju testas idag. Är barsnligt glad och ska sätta mig och leka med min klocka nu :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0