fönstershopping och energiboosting

Sitter och försöker äta bort en huvudvärk. Hoppas på effektivt resultat...energiboosting säger jag bara. Om en stund ska jag ta mig ut i det råkalla vädret och bege mig till fäktträningen. Ska typ tejpa hela mig...tejpa mina tår som skaver mot mina skor. Och tejpa min hand som skaver mot min värja. Problematiska jag. Kommer säkert glömma bort tejpen bara för det. Cause that's just moi.

Hade en trevlig fikadejt med finingar. Kaffe, skratt och livliga diskussioner om astrid lindgren karaktärer.
Butikstittande och trånande. Höll på att köpa underkläder. Men höll mig själv i kragen. Sparar pengar ä rju vad jag håller på med och det ska det fortsättas med. Suck.
Men ses skönheten här nedan? Detta är något som jag suktar så efter....en garmin klocka med bl.a. gps. Hur bra kan livet inte bli med en sådan här klocka? Tipp topp är svaret :)
Så jag håller mig i kragen. Den klocka jag snart hoppas finna på mina rm har nämligen ett pris på 2500 kr.
Så jag håller mig i kragen. Och tänker på
stockholm
garmin

Och suktar efter allt annat på vägen.




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

absolut fast ibland gillar jag more is more också...haha =)

2009-12-03 @ 19:10:18
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0