ett insnöat lund

Sitter och kurar inomhus med  en stor kopp te och ett litet leende på läpparna. Dagen har spenderats ute på Lunds gator. Eller ja, eftermiddagen. Började med lunch på Coffe Break. Inte varit där på mkt länge - saknat den underbara soyalatten och bästa mackorna. Nöjda och glada planerade fadern och jag julklappar. Vi gick och beställde julskinka. Cravings på Widerbergs...eller inte. En köttbutik och jag som vegetarian är inte den bästa kombon. Men ändå. Hehe - frågade om de hade tuggumi - de säljer diverse andra saker än kött - fick ett intressant nej tillbaks. Hahaha. Ball faktiskt.
Köpt första julklappen och är mycket nöjd med mitt inköp. Vi fann även årets gran! Woho! Nu är det jul igen.
En fin dag helt enkelt. Och nu ska jag nog inte städa mitt rum, även om det skulle behövas. Istället tror jag att en bra bok ska läsas. Och kanske en kväll planeras först...myskväll eller utgång? Det är frågan. Båda lockar måste jag säga :) Kram på världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0