dream on....

I ett vinterlandskap och längtar efter ett annat. Canada, alperna, fjällen. Jag och en bräda och snö och backar och natur och bara åka åka åka.
Jobbdag idag och självklart mycket att göra. Och i en pool av vatten befann man sig i då och då. Så - där är nackdelen med snö.
Men fantastiskt att springa innan! Nästan en mil sprangs det. Tog lite längre tid än det brukar, vilket inte är konstigt med tanke på snön. Men jag gillar det. Barnsligt glad. Kunde inte börjat dagen bättre.
Och sitter och är extremt konstigt rastlös. Är smått irriterad på mig själv. Är smått....smått någonting. Kan bli bättre. Och kan samtidigt inte bli bättre. Konstig kombination? You named it!

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha fin kombination :) nu är jag himma :D min stuga i sthlm är typ 30kvm stor, två rum och TRE extra sängplatser :O som gjord för maria och mikaela-umgänge med lundabesök ;)

2009-12-22 @ 01:59:40
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0