dream on baby

Sitter och är en filur på bibliotekts café. Med en cappucino i hand och en dator till hands. Är effektiv. Dock föll jag för frestelsen att göra små närmande till min lilla blogg. Punkt punkt punkt. Så, sitter och drömmer om stockholmo. Kan bero på att jag håller på med saker som kan ta mig till huvudstaden i vår. Ingenting är omöjligt.
Körde till långa bryggan innan. Ingenting är omöjligt. Jag och en bil. Frihetskänsla faktiskt. Förstår vad andra har pratat om. Det är något att gilla helt enkelt.


Maria + jobb + lägenhet = storstad?




Filurar vidare här på bibblan. Önskar bara att man skulle få något kick-äs jobb som praktikant och visa att man kan! Fan, tar vilket skitgöra som helst bara jag får komma in och arbeta med riktigt duktiga människor.

Snart ränsas dock huvudet med spinning.


Kommentarer
Postat av: elin hallmaan

sv: Ajdå, du får smyga dig till Lindex när inte hon ser ;) Haha

2009-12-06 @ 17:10:56
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0