disney-time

Dagens frukost: morgongröten med grynblandning, kardemumma och kanel, banan, torkad aprikos och russin. Te och danskt rågbröd. P3 och tidningar. Morgonpromenad och lite regn. Men uppe och vaken och förkylningen känns på g att försvinna.
Ska helt enkelt dricka massvis av bort-med-förkylningste på jobbet idag. För dit ska man ta sig om en liten stund. Först en hårtvättning. Det börjar gå utför med mitt hår. Vinterns fel, om man nu ska skylla på nått. Hehe. Och varför inte :)
Hade en mysig söndag igår, med fika hela eftermiddagen - från ett café till ett annat. Lägenhetsletande tog dessutom mycket tid. En tur till Helena för att kolla in lite disneyfilmer skedde det med. Blir så imponerad varje gång jag ser en disneyfilm. Varför görs inte detta oftare - när såg jag en av dessa filmer sist? De är inte dåliga utan riktigt asgrymma! Som små musikaler fyllda av båda det ena och det andra. Lite väl...cheesy ibland men ändå perfekta! Borde köpa hem några finfina disneyfilmer.
Och nu måste jag lämna datorn. Orkar inte. Säger blä till det. Och ta mig ut i usch vädret. Blä till det med. Jaja. Går iaf runt med förhoppning att en ny nivå av friskhet kommer att ha uppnåtts till ikväll. Planerar löprträning. Vill inte missa det! Så jag hoppas och håller tummarna att kanske kan lite jobb kurera mig? Troligt? Det är frågan...

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad såg ni för härliga disneyfilmer? Hur mysigt som helst ju! Det ska jag se till att göra ngn ledig dag nu kring nyår :)

2009-12-29 @ 07:22:24
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0