det bästa

Sitter och asgarvar. Pang Prego i p3 är så bäst. Lyssna, njut och skratta. Fan det bästa :)
Sitter och dricker kaffe kaffe kaffe. Inte helt fel! Ska bege mig ner och hänga tvätt nu. Satte på tvättmaskinen för några timmar sedan. Trodde jag. Glömde självklart att trycka på knappen kör igång. Snark. Så nu får jag stressa till det innan jag drar iväg. Träning är nästa!!! Oh! Ska bli underbart även om kroppen är trött och gör lite ont. Blir lite lättare träning i form av en timme afro. Skippade helt enkelt det inplanerade spinningpasset. Stör mig lite på att jag är lite back i träningsplanering. Hade hoppats kunna köra ett till pass denna vecka - mer styrkebetonat. Men jobbet har fått gått före. Jobb och allt annat. Hoppas på nästa vecka. Hm... Ja - nu är det i alla fall afrodans som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0