CRAZY - publicerad!

YES!
Är underbart glad just nu. Åt två saker som gör att livet känns ganska trevligt. Om man uttrycker det så.
Idag fick jag reda på att 2 bilder nu har publicerats i en tidning! En bild på en hel halvsida. Crazy banana! Och får pengar för det till och med. Gratis skulle ju inte ens vara fel! Och tidningen är Vårdfacket, är en artikel om organtrafficking i deras temanummer. Och! Har stor läskrets. Även om det är läsare som antagligen har profesionell anknytning till det som skrivs. Så kommer bilderna ses av många.
Så ja, jag är fantastiskt glad!
Dessutom har jag redan fått en del positiv respons på praktikföfråganden. Verkar som att en dag i Stockholm får planeras in. En dag att möta förlag och dylikt. YES!
Har packat tepåsar. Gjort små julpaket. Lyssnat på musik. Varit underbart glad att jag inte stod i butiken idag. Börjar gilla lagret starkt. Ett andra hem snart hehe. Eller inte. Men i alla fall. Peppen finns här och nu! Och kanske kan jag till och med peppa till fäktningen. Najs.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men grattis! Vad kul :D

2009-12-07 @ 19:14:42
URL: http://blackgreywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0