adventsmys

Sitter och lyssnar på simon norrsveden och älskar spotify :) Inte helt fel.
Låter kroppen tina upp. Underbart skönt när värmen börjar strömma igenom kroppen. Speciellt öronen...hehe. Konstigt men sant. Promenad hem. Med Håkan pojken i öronen och en vandring förbi mina barndoms gator och hus. Kändes ganska fint faktiskt. Faktiskt väldigt fint. Snön som gjorde det? Brukar inte gilla vissa platser där jag växte upp. Men idag var det fina saker som jag kom ihåg och är just nu enormt sugen på att gå ut och ha snöbollskrig. Göra snöänglar. Eller åka pulka. Eller ja, snowboard åkande skulle Inte vara helt fel det heller! ÅH! Måste bli av i februari. Annars klarar jag inte mig :)
Och glöggen var trevlig. Proppmätt av massa goda kakor och diverse smått gott.
Ska återgå till mitt älskade spotify nu. Det gillas.
Hehhe. Konsumerat på Malmborgs...Intressant :) Och vi har inte ens satt upp vårt julpynt. Eller ja, en julstjärna och en adventsljusstake. Men detta har pappsen köpt. Why? Spexit värre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0