Löprunda i Skrylle

Just hemkommen från en svettig och jobbig, men rolig, prunda i Skrylle. Hanns inte med att springa 1,5 mil - men det gjorde inte så mkt för jag satte nämligen rekordbästa på milen! Sprang ifrån pappsen och fick draghjälp av en annan löpare. Tack för det säger jag - en minut snabbare :) Kändes extra bra för att de första 4 km var extremt sega och andningen var tung. Så nu är jag glaad! 

Annars har dagen hittils varit fin - hann fixa allt som skulle fixas men även träffa vänner i en park. Kvalitetstid! Vi skingras lite nu. Alla ska någon stans. Och även jag. 

Nu är det duschen som gäller och sedan dags att fixa något snabbt att äta. Har dock ingen inspiration till vad som kan lagas... Hm. Får se vad som kan slängas ihop! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0